Jakość usług medycznych Instrumenty i modele

Małgorzata Wiśniewska

Jakość usług medycznych Instrumenty i modele

53,46

 

W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.
Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego „Zdrowie dla Pomorzan", oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
Wśród omówionych tematów:
• rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych
• różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma
• narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy MedCARVER+Shock,
• podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-810-2529-4

EAN: 9788381025294

Liczba stron: 304

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 80,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem