Zamówienia można składać samodzielnie przez naszą stronę internetową www.matras.pl lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 74.
Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00, aby pomóc w realizacji zamówień i odpowiedzieć na wszelkie pytania.
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o przewidywanym terminie wysyłki. Gdy przesyłka zostanie nadana, prześlemy numer do jej śledzenia
Aktualny status zamówienia mogą Państwo sprawdzić w historii zamówień na swoim koncie.
Jeśli zamówienie nie przeszło jeszcze do etapu realizacji, możliwa jest jego anulacja. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 74 lub e-mailowo na adres: [email protected].
W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 74
Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności znajdują się tutaj: Formy płatności
Płatność kartą kredytową nie jest dostępna. Prosimy o wybór innej metody płatności
Prosimy o dokonanie przelewu według poniższych danych:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. ul. Kościuszki 37 30-105 Kraków mBank 84 1140 1081 3535 9900 1000 1000
Jeżeli odnotujemy wielokrotną wpłatę do jednego zamówienia, zlecimy zwrot nadpłaty na konto, z którego została dokonana płatność.
Informacja o przewidywanym terminie wysyłki jest dostępna przy opisie każdej książki. Jest ona również widoczna podczas finalizacji zamówienia oraz w panelu użytkownika na koncie.
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. W celu dokonania zmiany prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 74 lub e-mailowy na adres: [email protected].
Na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek zagranicznych. Realizujemy wysyłkę wyłącznie na terenie Polski.
Szczegółowe informacje o dostępnych formach dostawy znajdują się tutaj: Koszty dostawy
Jeżeli przesyłka wróciła na nasz magazyn, dokonamy zwrotu należności. W przypadku dalszego zainteresowania zakupem prosimy o ponowne złożenie zamówienia.
Zakupioną książkę należy odesłać na adres: Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o. Panattoni Park III ul. Majdzika 15 32-050 Skawina
Szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotu znajdują się tutaj: Regulamin księgarni internetowej.
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Reklamacje rozpatrywane są drogą mailową pod adresem [email protected]. W zgłoszeniu prosimy o dołączenie zdjęć przedstawiających uszkodzenia.
Zgłoszenia dotyczące otrzymania niewłaściwej książki są rozpatrywane drogą mailową pod adresem [email protected]. Prosimy o dołączenie zdjęć otrzymanego egzemplarza.
W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Środki zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności, chyba że w formularzu odstąpienia od umowy wskazano inny numer rachunku bankowego
Zapisując się do naszego newslettera, otrzymują Państwo informacje o najnowszych promocjach i specjalnych ofertach.
Korzyści dla subskrybentów: Kody rabatowe sięgające nawet 80%, Pierwszeństwo w dostępie do wyjątkowych promocji, wyprzedaży oraz głośnych premier.
Kody rabatowe nie łączą się – w jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod
W przypadku problemów z kodem rabatowym prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected].
Produkty dostępne w promocyjnych cenach można znaleźć w zakładce PROMOCJE na naszej stronie. Umieszczone są tam między innymi nowości wydawnicze w konkurencyjnych cenach, jak również propozycje atrakcyjnych pakietów książkowych. Zniżki sięgają nawet 80%. Zakładka PROMOCJE jest aktualizowana na bieżąco, dlatego warto zaglądać do niej regularnie. Informacje o wybranych akcjach promocyjnych oraz linki do najciekawszych ofert znajdą Państwo również na stronie głównej znak.com.pl.
W przypadku pytań dotyczących newslettera prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Informacja o dostępności podana jest na stronie każdego produktu. Pod przyciskiem "Dodaj do koszyka" znajduje się przewidywana data wysyłki danego egzemplarza.
Poszukiwany tytuł nie jest dostępny? Może nie miał jeszcze premiery lub jego nakład został wyczerpany. W takiej sytuacji warto skorzystać z przycisku „POWIADOM MNIE”, znajdującego się przy danym tytule.
Gdy książka ponownie pojawi się w sprzedaży, wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail
Książki zamówione w przedsprzedaży zostaną wysłane, gdy tylko będą dostępne, tak aby dotarły przed oficjalną premierą.
Oferta ebooków i audiobooków dostępna jest na stronie Woblink.
Faktura sprzedaży jest wysyłana drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia.
W celu zmiany danych na fakturze prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@matras.
Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Możliwe jest jednak otrzymanie faktury pro forma – wysyłka zamówienia nastąpi po jej opłaceniu.
Wszystkie dowody zakupu w naszym sklepie są generowane automatycznie i przesyłane wyłącznie drogą mailową na adres podany w zamówieniu. Faktury papierowe nie są dołączane do przesyłek.
Hasło można zmienić w zakładce "Zmiana hasła" w ustawieniach konta użytkownika.
W celu zmiany adresu e-mail prosimy o kontakt pod adresem [email protected].
Konto można usunąć samodzielnie w zakładce "Usuń konto" w ustawieniach konta użytkownika.
Nie oferujemy opcji pakowania na prezent. Zamówienie zostanie wysłane w standardowym opakowaniu.
Nie oferujemy możliwości dodania dedykacji do zamówienia
Obecnie nie oferujemy kart podarunkowych.
Nie dodajemy zakładek do zamówień, o ile nie przewiduje tego aktualna promocja.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 74
Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu. Chętnie pomożemy i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.
Można skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem [email protected]
lub telefonicznie pod numerem 12 324 97 74.
Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00