Etykieta biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji

Irena Kamińska-Radomska

Etykieta biznesu czyli międzynarodowy język kurtuazji

7.3

(26 ocen) wspólnie z

39,90

 

"W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej-Radomskiej Etykieta biznesu jest instrukcją do równej gry".
Małgorzata Rozenek-Majdan

"Dr Irena Kamińska-Radomska od wielu lat jest dla mnie nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Niejeden raz telefonowałem do niej z pytaniami, jak się zachować w rozmaitych egzotycznych okolicznościach. Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi fundament wiedzy na temat etykiety. Dobrze zrobisz, kupując to dzieło, szczególnie jeśli nie masz jeszcze numeru telefonu do Autorki".
Piotr Zielonka, profesor SGGW, kierownik studiów podyplomowych Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego

"Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy pragną w świadomy sposób funkcjonować w swoim otoczeniu zawodowym, zachowując spójność przekazu na każdym poziomie komunikacji".
Agata Tanter, redaktor naczelna LaMode.info

"Irena Kamińska-Radomska od ponad dwudziestu lat zmienia świat biznesu, w którym można grać fair, ale trzeba znać zasady. Etykieta biznesu jest nieocenionym kompendium tej wiedzy".
Filip Chajzer

Studio Emka
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-661-4255-8

EAN: 9788366142558

Liczba stron: 212

Format: 14.0x22.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem