Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Krzysztof Cybulski

Zarządzanie działem sprzedaży firmy Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

64,01

 

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!
Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:
znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-6357-0

EAN: 9788301163570

Liczba stron: 286

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 74,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem