Nie zostawaj influencerem

Janek Strojny

Nie zostawaj influencerem

33,49

 

"Nie zostawaj influencerem" - książka Jana Strojnego 





POKAŻĘ WAM ŚWIAT SOCIAL MEDIÓW, JAKIEGO NIE ZNACIE



Mam na imię Janek. Byłem influencerem.




Widziałem ludzi, którzy dla zasięgów robili z siebie idiotów, porzucali swoje miłości i oszukiwali najbliższych. Bywałem na imprezach, gdzie cukiernice z kokainą przechodziły z rąk do rąk, a milionowe kontrakty dostawali tylko ci, którzy ćpali. Byłem po drugiej stronie świata, w którym influencerzy zdejmowali maski i wszyscy, co do jednego, wierzyli, że są bogami.

Wiem, jak wspiąć się na ten Olimp. Stałem na jego szczycie i chciałem skoczyć na główkę.



Gdybym nie zwariował, byłbym dzisiaj warszawskim landlordem z niezłą bryką. Ale zamiast tego trafiłem do szpitala psychiatrycznego. Nie wytrzymałem tego patoświata social mediów. Chciałem się wylogować. Dosłownie. W realu.



Mam na imię Janek.



Byłem influencerem. Takim zabawnych gościem w różnokolorowych czapeczkach beanie. Nagrywałem filmiki na TikToka. W najlepszym miesiącu miały osiemdziesiąt milionów wyświetleń.

Słowem: wiem, jak zarobić w internecie kupę szmalu.


Powiem wam, jak to zrobić.

Ale przede wszystkim pokażę, dlaczego nie warto.



„Dawka czyni truciznę – kto by pomyślał, że to zdanie okaże się trafne również w przypadku social mediów. Opowieść Janka to historia o tym, jak początkowo słodki świat internetu zaczyna nabierać bardzo gorzkiego smaku. 

To szczera, odważna i niezwykle potrzebna książka – lektura obowiązkowa dla rodziców, nauczycieli, a także wszystkich tych, którzy marzą o internetowej rozpoznawalności. 

Mam nadzieję, że tą książką Janek ponownie zapoczątkuje nowy trend na TikToku – tym razem trend życzliwości w stosunku do innych ludzi w sieci."

Janina Bąk

@Janina Daily





Przeczytałam w zawodowym życiu wiele influencerskich książek, które rzadko miały coś do przekazania. Ta jest inna. Pokazuje prawdziwą cenę internetowego blasku i warto wyciągnąć z niej wnioski dla siebie.

Justyna Suchecka

dziennikarka, 

autorka książki „Young Power”





Influencer to jeden z wymarzonych, ale i najbardziej znienawidzonych zawodów. Bohater masowej wyobraźni, z ogromnymi zarobkami i pozornie bajecznym życiem. Potrafi sprzedać w sieci wszystko, również swój własny, wykreowany wizerunek i często jest to jego jedyny talent. Gdzie w tym prawda? To próbuje pokazać ta opowieść, oparta na faktach, napisana z wnętrza tego świata i demaskująca życie influencerów.

Karolina Korwin Piotrowska

Dziennikarka 

 

Znak Literanova
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: I

ISBN: 978-83-240-9909-2

Liczba stron: 320

Znak Literanova

Format: 14.0x20.5cm

Cena detaliczna: 49,99 zł

Rok wydania: 2024

Zajrzyj do środka

„Nie zostawaj influencerem”, Janek Strojny

„Nie zostawaj influencerem”, Janek Strojny

Komentarze nie są potwierdzone zakupem