Urodzony w 1971 roku w Chicago, amerykański ekonomista. Jest jedną z najważniejszych osobistości w świecie biznesu na całym świecie w zakresie marketingu. Kotler jest honorowym profesorem Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Jest autorem książek takich, jak: „Marketing”, „Innowacyjność przepis na sukces Model "od A do F"” oraz współautorem: „Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej” oraz „Marketing Wprowadzenie”.
Informacje o sortowaniu:
sortowanie wg Popularności: Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.
sortowanie wg Cena - od najniższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.
sortowanie wg Cena - od najwyższej: Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.
sortowanie wg Od najnowszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie
sortowanie wg Od najstarszych: Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.