Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan Książka
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 184 |
Format: | 15.8x23.2 |
Rok wydania: | 2021 |
Szczegółowe informacje na temat książki Marketing 4.0
Wydawnictwo: | MT Biznes |
EAN: | 9788380871908 |
Autor: | Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | pierwsze |
Liczba stron: | 184 |
Format: | 15.8x23.2 |
Rok wydania: | 2021 |
Podmiot odpowiedzialny: | MT Biznes sp z o.o. Jutrzenki 118 02-230 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Marketing 4.0
Inne książki Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan
Inne książki z kategorii Marketing
Oceny i recenzje książki Marketing 4.0
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Philip Kotler to autor, którego zna chyba każdy student kierunku marketing, zarządzanie czy biznes. Jest to nasza wyrocznia. Wystarczy przeczytać jego książki by wiedzieć wszystko. Nie ważne ile lat temu wysnute zostały rozważania naukowca, to w każdej sytuacji są one aktualne. Nie wiem jak ten człowiek to robi i jak długo musiał zdobywać tę wiedzę. Polecam każdemu studentowi, ja gładko przechodziłam przez wszystkie egzaminy, dzięki niej.
Książka stworzona przez największych tego świata. Dzielą się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Książka jest trudna, ale czyta się ją dobrze, jeżeli interesują was rzeczy związane z prowadzeniem oraz promowaniem swojego biznesu.
Philipa Kotlera, a więc jednego z autorów kojarzę dzięki książkce "Marketing" uznawanej za biblię marketingu. Czy słusznie? Oj tak! Chociaż książki nie należą do łatwych jest to jednak wiedza specjalistyczna, to warto. Autorzy nie opierają się na wiedzy teoretycznej. W praktyce sprawdzili różne style zarządzania, tak by finalnie przedstawić nam ich wady i zalety. Pokazać jak wprowadzane są nowe technologię i jak robić to prawidłowo, by przedsiębiorstwo zdobywało jak największe zyski.
Philipa Kotlera, a więc jednego z autorów kojarzę dzięki książkce "Marketing" uznawanej za biblię marketingu. Czy słusznie? Oj tak! Chociaż książki nie należą do łatwych jest to jednak wiedza specjalistyczna, to warto. Autorzy nie opierają się na wiedzy teoretycznej. W praktyce sprawdzili różne style zarządzania, tak by finalnie przedstawić nam ich wady i zalety. Pokazać jak wprowadzane są nowe technologię i jak robić to prawidłowo, by przedsiębiorstwo zdobywało jak największe zyski.
Książka stworzona przez największych tego świata. Dzielą się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Książka jest trudna, ale czyta się ją dobrze, jeżeli interesują was rzeczy związane z prowadzeniem oraz promowaniem swojego biznesu.
Philip Kotler to autor, którego zna chyba każdy student kierunku marketing, zarządzanie czy biznes. Jest to nasza wyrocznia. Wystarczy przeczytać jego książki by wiedzieć wszystko. Nie ważne ile lat temu wysnute zostały rozważania naukowca, to w każdej sytuacji są one aktualne. Nie wiem jak ten człowiek to robi i jak długo musiał zdobywać tę wiedzę. Polecam każdemu studentowi, ja gładko przechodziłam przez wszystkie egzaminy, dzięki niej.