Marketing międzynarodowy

Drabik Ireneusz, Limański Andrzej

Marketing międzynarodowy

70,00

 

W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych:

- internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa;
- marketing w operacjach na rynkach zagranicznych;
- strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych.

Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników: studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.

Difin
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-764-1235-1

EAN: 9788376412351

Liczba stron: 416

Format: 165x235mm

Cena detaliczna: 70,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem