Najczęściej zadawane pytania

Tytuł, którego szukam, jest niedostępny.

Jeśli tytuł, którego szukasz, jest niedostępny na naszej stronie, najprawdopodobniej jest nieosiągalny u naszych dostawców.

Kiedy dostanę książkę kupioną w przedsprzedaży?

Jeśli tytuł, którego szukasz, nie miał jeszcze premiery, możesz nabyć go u nas w przedsprzedaży. Oznacza to, że możesz kupić książkę przed premierą, a my wyślemy ją do Ciebie w określonym terminie (w okolicy premiery, gdy książka już będzie dostępna).

Mam problem ze złożeniem zamówienia.

W przypadku problemów ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@matras.pl
tel. 12 324 97 74

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Możesz opłacić zamówienie na kilka sposobów:
- płatność gotówką,
- przedpłatą na konto,
- przelewem elektronicznym.

Gotówka (płatność przy odbiorze)
Zapłatę za zakupy przekazujesz listonoszowi lub kurierowi w momencie doręczania paczki. Dodatkowa opłata za dokonanie płatności za pobraniem wynosi 3,00 zł.

Przelew zwykły (przedpłata):
Przy wyborze opcji przelewu zwykłego (przedpłaty) otrzymasz w mailu dane do przelewu i indywidualny numer rachunku, na który należy dokonać płatności za zamówienie.

Zamówienia z płatnością przelewem na rachunek realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj w następnym dniu roboczym). Na wpłatę czekamy 14 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Płatności elektroniczne:
Przy wyborze tej metody płatności zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych e-card.

Pełną listę znajdziesz tutaj.

Mam problem z dokonaniem płatności.

W przypadku problemów z dokonaniem płatności prosimy o wykonanie przelewu na dane poniżej:

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków
mBank 84 1140 1081 3535 9900 1000 1000

W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia.
Zamówienie zostanie skierowane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.

Chcę edytować/anulować zamówienie.

W przypadku chęci modyfikacji zamówienia lub jego anulowania, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@matras.pl
tel. 12 324 97 74

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Pytania o status zamówienia prosimy kierować na adres e-mail: sklep@matras.pl
W celu sprawnego sprawdzenia statusu zamówienia, prosimy przygotować numer zamówienia.

Nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia.

Prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@matras.pl
tel. 12 324 97 74

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Przy składaniu zamówienia jest możliwość wyboru opcji odbioru osobistego w jednym z naszych punktów odbioru. Aktualnie posiadamy trzy punkty odbioru:

KRAKÓW
ul. Rajska 12 (wejście od ul. Szujskiego)

pon.-pt. 8:00-20:00
sob. 10:00-16:00
niedziela handlowa: 16:00-20:00

KRAKÓW
ul. Kalwaryjska 51/2

pon.-pt. 12:00-20:00
sb. 12:00-16:00
niedziela handlowa: 16:00-20:00

KRAKÓW/SKAWINA
Panattoni Park III
ul. Majdzika 15

pon.-pt. 8:00-16:30
sob. nieczynne
nd. nieczynne

Gdzie znajdę numer do śledzenia przesyłki?

Numer śledzenia przesyłki wysyłany jest po nadaniu przesyłki. Wysyłany jest automatycznie na adres e-mail podany przy złożeniu zamówienia.

Czy wysyłacie za granicę?

Niestety, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.

Proszę o fakturę/fakturę pro forma.

Faktura pro forma wystawiana jest na prośbę klienta po złożeniu przez niego zamówienia. Faktury właściwe wystawiane są automatycznie oraz przesyłane drogą mailową.

Chcę wysłać zamówienie na prezent bez paragonu/faktury.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@matras.pl
tel. 12 324 97 74

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty wydania towaru. Data wydania towaru liczy się od daty odbioru towaru przez Klienta albo daty jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni. Oświadczenie można złożyć np. za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?

Zwrotu zamówienia można dokonać w ciągu 14 dni. Zwrotu zamówienia można dokonać, nadając paczkę na adres:

Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o.
ul. Madalińskiego 9
30-303 Kraków

Należy dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Koszty te zależą od wybranego przez Klienta operatora pocztowego.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy.

Czy mogę sprzedawać moją książkę na Matras.pl?

Autorów prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@matras.pl
Skontaktujemy się w przypadku chęci nawiązania współpracy.

Chcę zakupić kartę podarunkową.

Niestety, nie posiadamy kart podarunkowych w naszej ofercie.

Czy możecie przekazać książki dla potrzebujących?

Prosimy o kontakt mailowy bezpośrednio na adres: darowizny@znak.com.pl

Czy posiadacie ofertę specjalną dla bibliotek?

Niestety, nie posiadamy specjalnej oferty dla bibliotek. Ceny podane na naszej stronie internetowej uwzględniają aktualne rabaty. Prosimy o zapoznanie się z ofertą przedstawioną na stronie.

Prośby o darowizny przyjmujemy pod adresem mailowym: darowizny@znak.com.pl


Jak mogę zmienić hasło?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres: sklep@matras.pl

Nie chcę otrzymywać newslettera.

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta na adres: sklep@matras.pl

Chcę usunąć konto.

Prosimy o wysłanie e-maila na adres: sklep@matras.pl

Mojego pytania nie ma na liście.

Twojego pytania nie ma na tej liście? Skontaktuj się z nami, na pewno znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu.

Zadzwoń do nas:
12 324 97 74

Napisz e-mail:
sklep@matras.pl

Jesteśmy dostępni:
pn.-pt. 8:00 - 19:00
i w sobotę 10:00 - 16:00