Koszyk 0
Opis:
Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych ... jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj – Ty i Twój klient – mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia! Czytaj dalej >> << Zwiń
Mniej Więcej
  • Robert Zych
  • 2016
  • 1
  • 232
  • 208
  • 140
  • 97883283-1439-9
  • 9788328314399
  • ZDADP

Recenzje czytelników

Klient zawsze powinien być w centrum uwagi.

Ocena:
Autor:
Data:
Często sprzedawcy zapominają, że żyją z klientów, ich pieniędzy, zaangażowania czy przywiązania. Książka w idealny sposób opisuje te zależności i strukturę handlu.
Poza tym napisana jest lekki, przystępnym językiem, więc każdy - zarówno ten, kto jest na początku drogi w sprzedaży, jak i osoba, która od lat w ten sposób zarabia, odnajdzie tutaj wiele ciekawych pomysłów oraz inspiracji.
Czy ta recenzja była przydatna?

Sztuka doceniania pracowników.

Ocena:
Autor:
Data:
Książka jest o zespołach sprzedaży, a właściwie to o tym, w jaki sposób i czego można od nich wymagać, jak ich szkolić i czegoś można się wzajemnie od siebie nauczyć. Doskonałe kompendium wiedzy i dobrych praktyk dla wszystkich menadżerów, którym zależy na rozwoju osobistym, ale też rozwoju własnego zespołu, który przecież musi robić wyniki sprzedażowe.
Czy ta recenzja była przydatna?

Dodaj recenzję

Dołącz do grona naszych recenzentów. Dziel się z innymi miłośnikami książek wrażeniami z lektury. Cenimy wszystkie opinie naszych czytelników, stąd też w podziękowaniu za każdą opublikowaną recenzję proponujemy rabat - 5% na kolejne zakupy ...

Jak to działa?

Wyszukujesz książkę, którą chcesz się podzielić z innymi czytelnikami.
Piszesz recenzję. Logujesz się.
Możesz napisać kilka słów o sobie i wgrać swoje zdjęcie albo wybrać ilustrację z bazy awatarów.
Twoja recenzja czeka na akceptacje i publikację.
Po jej zatwierdzeniu:
a) otrzymasz w ciągu 24 godzin 5% kod rabatowy na kolejne zakupy.
- Rabat nie obejmuje podręczników.
- Kod rabatowy jest ważny miesiąc. Należy użyć go w czasie składania zamówienia.
b) dołączasz do grona recenzentów.

Więcej Zwiń

Twoja ocena

Zostaną nagrodzone najciekawsze wypowiedzi świąteczne w formie polecenia książki na prezent połączonego ze wspomnieniem świąt dzieciństwa, refleksją, dedykacją.