Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę Książka
Wydawnictwo: | PWN |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 264 |
Rok wydania: | 2024 |
Kup w zestawie
ŁADNIE pisze się w szkole.
W życiu trzeba pisać SKUTECZNIE.
Kiedy ostatnio czekałaś kilka dni na odpowiedź na ważnego e-maila?
A może znów spędziłeś godziny na pisaniu newslettera, który ostatecznie nie przyniósł oczekiwanego rezultatu?
W cyfrowym świecie dotarcie do odbiorców jest wyjątkowo trudne. Każdego dnia otrzymują oni mnóstwo wiadomości i komunikatów. Jako autorzy musimy nieustannie konkurować o ich skupienie i uwagę. Napisany pięknym stylem i dobrze zredagowany tekst już nie wystarczy.
Jak pisać, żeby zainteresować odbiorców i zachęcić ich do podjęcia działania?
Jessica Lasky-Fink i Todd Rogers, naukowcy z Harvardu, od lat prowadzą badania nad ludzkim zachowaniem i procesami poznawczymi. Korzystając ze swojego doświadczenia i wiedzy z zakresu komunikacji, psychologii i nauk behawioralnych, stworzyli 6 zasad skutecznego pisania, dzięki którym twoje teksty będą nie tylko atrakcyjne, ale także przystępne i zrozumiałe dla czytelnika.
Sztuka skutecznego pisania to praktyczny poradnik oparty na wynikach badań naukowych, który nauczy cię skutecznej komunikacji nie tylko w biznesie, ale również w życiu codziennym.
Todd Rogers – profesor polityki publicznej na Uniwersytecie Harvarda. Specjalizuje się w naukach behawioralnych. Jest współzałożycielem Analyst Institute i Everyday Labs. Jego artykuły ukazywały się między innymi w „New York Timesie”, „Los Angeles Timesie” i „Politico”.
Jessica Lasky-Fink – uzyskała tytuł doktora w dziedzinie polityki publicznej na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley. Jest kierowniczką ds. badań w The People Lab, zespole badawczym w Kennedy School na Uniwersytecie Harvarda. W swoich badaniach skupia się na usprawnieniu realizacji programów i usług publicznych.
Szczegółowe informacje na temat książki Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę
Wydawnictwo: | PWN |
EAN: | 9788301236588 |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 264 |
Rok wydania: | 2024 |
Data premiery: | 2024-06-28 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Wydawnictwo Naukowe PWN S.A. Gottlieba Daimlera 2 02-460 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę
Oceny i recenzje książki Sztuka skutecznego pisania. Jak tworzyć treści, które przyciągają uwagę
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!