Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności Książka

Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności
35,40 zł
38,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 184
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
35,40 zł
Książka Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności oferuje nowatorskie spojrzenie na współczesne finanse i zachowania inwestorów. Autorka bada, w jaki sposób emocje i nastroje wyrażane na platformach społecznościowych, takich jak Twitter, wpływają na aktywność rynkową, w tym wolumen obrotu. Publikacja systematyzuje kluczowe pojęcia, a także prezentuje metodologię analizy współzależności między social mediami a giełdą. Szczególną uwagę poświęcono budowie wskaźników afektywnych oraz psychologicznemu opisowi mechanizmów, które łączą emocje z zachowaniami inwestorów. Autorka poddaje krytycznej analizie tradycyjne modele psychologiczne, wskazując ich ograniczenia w badaniach wykorzystujących duże zbiory danych. Proponuje przy tym innowacyjne podejście interpretacyjne, oparte na teorii konstruowanych emocji. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych metod analizy danych książka dostarcza unikalnych wniosków na temat korelacji i związków przyczynowych między aktywnością w mediach społecznościowych a rynkiem finansowym. Stanowi istotny wkład w debatę nad rolą social mediów w przewidywaniu zachowań inwestorów oraz przyszłymi kierunkami badań w tym obszarze.

Szczegółowe informacje na temat książki Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
EAN: 9788323160717
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 184
Rok wydania: 2024
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe UMK
Jurija Gagarina 5
87-100 Toruń
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności

Oceny i recenzje książki Nastroje i emocje użytkowników serwisu Twitter a giełda: modelowanie zależności

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość