Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Adam Stabryła

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

59,00 zł

5039

 

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.

Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-6640-3

Liczba stron: 378

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,00 zł

Cena pakietu

93,90 zł

7133

Cena pakietu

98,90 zł

7433