Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

Adam Stabryła

Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy

72,12

 

Chcesz zarządzać firmą - opracuj strategię!
Uznany na rynku podręcznik akademicki, przedstawiający kompleksowe ujęcie problematyki związanej z zarządzaniem strategicznym w firmie.
Opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
Oprócz podstaw teoretycznych i metodologicznych zawiera empiryczne prezentacje strategii analiz i planów stosowanych w polskiej praktyce gospodarczej.

Książka koncentruje się na zagadnieniach:
koncepcja zarządzania strategicznego,
typologia strategii zarządzania,
wykorzystanie analizy preferencji,
analiza strategiczna,
planowanie strategiczne,
implementacja strategii,
kontrola strategiczna.

Dodatkowymi walorami podręcznika są:
kompleksowe ujęcie tematu,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia,
bogata bibliografia.

Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-011-6640-3

EAN: 9788301166403

Liczba stron: 378

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 84,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem