Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

Dykowska Grażyna

Zarządzanie przez jakość w usługach zdrowotnych

36,75

 

Książka w szczególny sposób porusza problematykę jakości we współczesnym konkurencyjnym świecie. Autorzy nie ingerują w sztukę lekarską, nie oceniają fachowości i pracy lekarzy oraz personelu medycznego. Ich intencją jest pokazanie, jak poprawa jakości w opiece zdrowotnej, wpływa na zadowolenie i usatysfakcjonowanie klienta i jednocześnie ułatwia oraz wspomaga pracę pracowników służby zdrowia.
Książka dla kadry zarządzającej instytucjami służby zdrowia (szpitalami, placówkami podstawowej opieki zdrowotnej), tak państwowymi, jak i prywatnymi, lekarzy, personelu medycznego oraz wszystkich mających wpływ na działalność służby zdrowia. Jej celem jest uzmysłowienie, że zdrowie i życie człowieka jest wartością najwyższą.

CeDeWu
Oprawa miękka

Wydanie: czwarte

ISBN: 978-83-810-2511-9

EAN: 9788381025119

Liczba stron: 244

Format: 16.2x23.2cm

Cena detaliczna: 55,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem