Tworzenie doświadczeń klientów

Dziewa Lucyna, Urbański Artur

Tworzenie doświadczeń klientów

6.8

(4 oceny) wspólnie z

59,00

 

Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany przez różne firmy. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy chętniej, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności. I nic dziwnego. Kto bowiem lubi mieć poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary lub usługi, nie marudzić? Nikt.

Niestety, świadomie lub nieświadomie wiele firm wciąż tak właśnie działa. Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. customer experience - CX)? W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka praktyczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.

O autorach
Artur Urbański jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net – lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w. Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange. Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najbardziej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce - firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej oraz współpracuje z uczelniami. W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje.

Lucyna Dziewa jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Przez wiele lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej firmy. Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum, a także prowadziła wiele klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury. Nieustannie poznaje i tworzy nowe sposoby pracy po to, by śledzić potrzeby konsumentów i je zaspakajać przy użyciu cyfrowych technologii. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.

OnePress
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-283-6695-4

EAN: 9788328366954

Liczba stron: 240

Format: 240x190mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

6.9 / 10 (131 ocen)

3343

33,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (394 ocen)

2829

28,29 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.0 / 10 (142 ocen)

2862

28,62 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9.3 / 10 (6 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.1 / 10 (527 ocen)

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (315 ocen)

2598

25,98 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.4 / 10 (38 ocen)

2240

26,90 zł (-16%) - najniższa cena 26,90 zł (-16%) - cena detaliczna
Do koszyka

5327

53,27 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka