Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Giuseppe Stigliano, Philip Kotler

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

7.0

(1 ocena) wspólnie z

35,16

 

Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem – a nawet „apokalipsę detaliczną”, ale inne – jako niezwykłą okazję.

Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.

Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.

PWE
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-208-2477-3

EAN: 9788320824773

Liczba stron: 350

Format: 16.5x23.5cm

Cena detaliczna: 54,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem