Psyche w mediosferze. Geneza i współczesność psychologii mediów

Joanna Pluta

Psyche w mediosferze. Geneza i współczesność psychologii mediów

38,41

 

„Walorem zasadniczym książki jest to, że podjęto w niej ważną i interesującą próbę przedstawienia historii i psychologii rozwoju mediów w Polsce. W literaturze z tego zakresu ta praca stanowi dobry wyjątek, ponieważ podejmuje się w niej problematykę relatywnie nową i niepodejmowaną dotąd w systematycznej formie w naszym piśmiennictwie. [...]
Autorka książki jasno określa zakres przedstawionej w niej analizy mediów w kontekście polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. W tym właśnie zakresie książka, bez wątpienia, stanowi dobrą próbę uporządkowania tego, nagromadzonego, obszernego już zakresu wiedzy.”

Fragment recenzji Prof. dr. hab. Czesława Nosala

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-227-9516-3

EAN: 9788322795163

Liczba stron: 436

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 52,50 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem