Biuro zarządzania projektami (PMO)

Paweł Wyrozębski

Biuro zarządzania projektami (PMO)

8.0

(1 ocena) wspólnie z

49,87

 

Każda organizacja funkcjonująca w globalnej gospodarce jest zmuszona nieustannie podejmować wyzwania dotyczące m.in. wdrożeń nowych produktów i procesów, aby móc utrzymać się w konkurencyjnym i ciągle zmieniającym się otoczeniu. Powszechną praktyką staje się więc powoływanie w przedsiębiorstwach jednostek organizacyjnych zarówno planujących, organizujących, jak i nadzorujących realizowane przedsięwzięcia. Aż 71% badanych firm przyznaje, że w swoich strukturach organizacyjnych posiada biuro zarządzania projektami, które obecnie jest jednym z najlepszych narzędzi wdrażania zmian oraz ulepszania i podtrzymywania dotychczasowej działalności. Do zadań biura zarządzania projektami (Project Management Offce - PMO) należą: • wspieranie i realizowanie planów strategicznych przedsiębiorstwa; • utrzymanie kapitału intelektualnego; • planowanie i nadzór nad wykorzystaniem zasobów; • koordynacja i centralizacja podległych projektów; • zarządzanie środowiskiem projektowym, w tym planowanie, standaryzacja i synchronizacja, szkolenia, kontrola; • doskonalenie praktyk i rezultatów zarządzania projektami; • likwidacja lub łagodzenie problemów; • raportowanie projektów do wyższego szczebla zarządzania. Biuro zarządzania projektami (PMO) to publikacja wypełniająca dotychczasową lukę na polskim rynku wydawniczym. Autor przedstawia aktualny stan wiedzy i najnowsze wyniki badań w zakresie PMO. Znakomitym uzupełnieniem podjętej tematyki są zagadnienia portfela projektów, zarządzania wiedzą projektową oraz dojrzałości biur zarządzania projektami. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami, uczestników specjalistycznych szkoleń, a także dla praktyków gospodarczych i konsultantów.

PWE
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2018-10-22

ISBN: 978-83-208-2331-8

Liczba stron: 320

Format: 160x235mm

Cena detaliczna: 64,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem