Konto

Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów Książka

Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów
34,23 zł
35,70 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: UMCS
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 240
Format: 17.0x23.0cm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej

Kup w zestawie

34,23 zł
Publikacja pod redakcją Iwony Hofman i Danuty Kępy-Figury jest piątą publikacją, ukazującą się w serii "Współczesne media", której nadrzędnym tematem jest aksjologiczny kontekst przekazu medialnego. Autorzy zawartych w tomie artykułów wypowiedzieli się przede wszystkim o wartości mediów rozumianej jako ich znaczenie w komunikacji społecznej oraz o wartości(i przewartościowaniu) form i gatunków medialnych. Niniejszy tom jest połączeniem rozważań teoretycznych z propozycjami zastosowania metodologii nauk humanistycznych w refleksji dotyczącej wartości mediów.

Szczegółowe informacje na temat książki Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Wydawnictwo: UMCS
EAN: 9788377844663
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 240
Format: 17.0x23.0cm
Rok wydania: 2014
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Oceny i recenzje książki Wspołczesne media Tom 2 Wartości mediów

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Zyskaj darmową dostawę
za zapis do newslettera!
Nie przegap nowości, promocji i unikalnych ofert.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.