Sto dni po ślubie Emily Giffin Książka
Wydawnictwo: | Otwarte |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | czwarte |
Liczba stron: | 376 |
Format: | 136 x 205 mm |
Rok wydania: | 2014 |
Szczegółowe informacje na temat książki Sto dni po ślubie
Wydawnictwo: | Otwarte |
EAN: | 9788375153200 |
Autor: | Emily Giffin |
Tłumaczenie: | Martyna Tomczak |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Wydanie: | czwarte |
Liczba stron: | 376 |
Format: | 136 x 205 mm |
Rok wydania: | 2014 |
Data premiery: | 2014-06-18 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Wydawnictwo Otwarte Sp. z o.o. Smolki 5 lok. 302 30-513 Kraków PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Sto dni po ślubie
Inne książki Emily Giffin
Oceny i recenzje książki Sto dni po ślubie
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zastanawialiście się kiedyś, na czy polegał komercyjny sukces „Psalmu dla Ciebie" Piotrka Rubika? Piosenka porywała serca i długo rozbrzmiewała w rozgłośniach. Myślę, że kluczem do tego fenomenu jest zawarta w niej afirmacja tej „drugiej" miłości, następującej najczęściej po pierwszej romantycznej, która zwykle bywa niespełniona. Najprawdopodobniej ten nieco patetycznie brzmiący utwór odpowiedział na wspólną potrzebę umniejszenia roli sentymentalnych powrotów do spraw i relacji młodości, które często zamknięte, ale nie na klucz, pozostawiały ślad w sercu. Tej piosenki nie słyszała bohaterka powieści Emily Giffin „Sto dni po ślubie" przekonana, że jak „każda kobieta rozumie różnicę pomiędzy tym, kogo poślubiła, a tym, który jej się wymknął".
Zastanawialiście się kiedyś, na czy polegał komercyjny sukces „Psalmu dla Ciebie" Piotrka Rubika? Piosenka porywała serca i długo rozbrzmiewała w rozgłośniach. Myślę, że kluczem do tego fenomenu jest zawarta w niej afirmacja tej „drugiej" miłości, następującej najczęściej po pierwszej romantycznej, która zwykle bywa niespełniona. Najprawdopodobniej ten nieco patetycznie brzmiący utwór odpowiedział na wspólną potrzebę umniejszenia roli sentymentalnych powrotów do spraw i relacji młodości, które często zamknięte, ale nie na klucz, pozostawiały ślad w sercu. Tej piosenki nie słyszała bohaterka powieści Emily Giffin „Sto dni po ślubie" przekonana, że jak „każda kobieta rozumie różnicę pomiędzy tym, kogo poślubiła, a tym, który jej się wymknął".