Konto

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza Karol Zajdowski Książka

Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza
41,70 zł
52,50 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 2
Liczba stron: 354
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
41,70 zł
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce. Celem niniejszej pracy jest uporządkowanie siatki pojęciowej związanej z obszarami zainteresowania marketingu politycznego, a w ramach tych obszarów wskazanie miejsca produktu politycznego. Drugim celem jest określenie granic możliwości wykorzystania technik i narzędzi marketingu w polityce. Głównym jednak celem pracy jest pokazanie istniejących podobieństw lub ich braku pomiędzy produktami ekonomicznym i politycznym oraz implikacji płynących z tego tytułu dla wykorzystania marketingu w polityce. Przyjęcie za punkt wyjścia produktu, jako podstawowej kategorii marketingowej, pozwala na wychwycenie występowania ewentualnych innych podobieństw i różnic, w takich obszarach marketingu jak: komunikacja produktów, branding, marketing relacji, cykl życia produktu, pozycjonowanie i innych. Takie podejście pozwala również spojrzeć z innej perspektywy na zachowania "sprzedawców" i "konsumentów" tych produktów. Pobocznym celem pracy jest dostarczenie kandydatom wyborczym, politykom, partiom, sztabom, doradcom oraz analitykom sceny politycznej gotowych, uniwersalnych metod i narzędzi marketingowych, które można skutecznie zastosować w celu promocji produktu politycznego. Stworzenie i dostarczenie praktycznych narzędzi wpłynie na ich upowszechnienie i umożliwi ich szersze zastosowanie przez kandydatów i partie polityczne w ramach profesjonalnie prowadzonych kampanii.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza

Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
EAN: 9788380175938
Autor: Karol Zajdowski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 2
Liczba stron: 354
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2025
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
Inflancka 15 lok. 198
00-189
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing produktu politycznego Analiza porównawcza

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Zyskaj darmową dostawę
za zapis do newslettera!
Nie przegap nowości, promocji i unikalnych ofert.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 69 zł.