Zrozumieć marketing. Wydanie 2

Artur Jabłoński, Marek Piasek

Zrozumieć marketing. Wydanie 2

6.4

(55 ocen) wspólnie z

36,58

 

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
* Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
* Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
* Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
* Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

OnePress
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-283-9309-7

Liczba stron: 272

Format: 14.0x20.8cm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem