Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2

Katarzyna Kopecka-Piech

Zmiany medialne i komunikacyjne Media Wizerunek Biznes Współczesne transgresje Tom 2

35,00

 

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.


Ze Wstępu

 

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-634-3456-4

EAN: 9788363434564

Liczba stron: 280

Format: 12.0x19.5cm

Cena detaliczna: 35,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem