Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić.
Ze Wstępu
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-634-3456-4
EAN: 9788363434564
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-634-3456-4
EAN: 9788363434564
Liczba stron: 280
Format: 12.0x19.5cm
Cena detaliczna: 35,00 zł
Format: 12.0x19.5cm
Cena detaliczna: 35,00 zł