Zasady strategii Pięć ponadczasowych lekcji Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

David Yoffie, Michael Cusumano

Zasady strategii Pięć ponadczasowych lekcji Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs.

49,90

 

Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.
Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. - John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela

Rebis
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-818-8273-6

EAN: 9788381882736

Tytuł oryginalny: Strategy Rules

Liczba stron: 304

Format: 150x225mm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem