Zarządzanie emocjami w organizacji

Adam Cichosz

Zarządzanie emocjami w organizacji

43,56

 

W książce przedstawione zostały elementarne oraz najistotniejsze zagadnienia i ujęcia procesów emocjonalnych, a w szczególności ich udział w procesach percepcji, myślenia, uwagi i pamięci. Należy pamiętać, że procesy poznawcze oraz ich determinanta emocjonalna mają decydujący wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, w niej na aksjologię organizacji, procesy interpersonalne, a w tym na komunikację międzyludzką, system norm oraz reguł, jakie w niej obowiązują, panujący w niej klimat i układy baryczne emocji, motywacji oraz postaw pracowniczych, wraz z wymiarem materialnym kultury i strukturą ?zyczną organizacji.

Difin
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-664-9135-9

EAN: 9788366491359

Liczba stron: 248

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem