Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

Mark Leary

Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

7.4

(5 ocen) wspólnie z

44,90

 

Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
• różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
• motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
• społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.

Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary’ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor – znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji – w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

GWP
Oprawa miękka

Wydanie: trzecie

ISBN: 978-83-748-9679-5

EAN: 9788374896795

Tytuł oryginalny: Self Presentation: Impression Management and Interpersonal Behavior

Liczba stron: 272

Format: 16.3x23.5

Cena detaliczna: 44,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem