Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców
Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
GWP
Oprawa twarda
Wydanie: szóste
Data pierwszego wydania:
2014-06-11
ISBN: 978-83-748-9493-7
Tytuł oryginalny: Influence. Science and Practice
Wydanie: szóste
Data pierwszego wydania:
2014-06-11
ISBN: 978-83-748-9493-7
Tytuł oryginalny: Influence. Science and Practice
Liczba stron: 328
GWP
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 44,90 zł
Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke
GWP
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 44,90 zł
Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke