Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Robert B. Cialdini

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

7.8

(1502 ocen) wspólnie z

44,90

Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców

Jak nakłonić innego człowieka do zmiany sposobu postępowania?
Jak zachęcić go do podjęcia lub zmiany decyzji?
Jak dokonać tego, by takiej zmiany zapragnął?
Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?


Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę, światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem.
Książka jest skierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym do osób zawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.

GWP
Oprawa twarda

Wydanie: szóste

Data pierwszego wydania:
2014-06-11

ISBN: 978-83-748-9493-7

Tytuł oryginalny: Influence. Science and Practice

Liczba stron: 328

GWP

Format: 165x240mm

Cena detaliczna: 44,90 zł

Tłumaczenie: Bogdan Wojciszke

Komentarze nie są potwierdzone zakupem