Wolne media
4.0

(3 oceny) wspólnie z

18,00

 

Ludzie kupują gazety i oglądają telewizję nie po to, żeby się czegoś nauczyć, tylko po to, aby się pośmiać – mawia najpotężniejszy
człowiek mediów przełomu wieków, właściciel docierającego do 70% ludności świata News Copr., Rupert Murdoch.
Czy oznacza to schyłek państwa narodowego, bowiem idea jego istnienia nie jest w stanie oprzeć się ekonomii? Nie. Oznacza
jedynie otwarcie różnorodnych konkurujących ze sobą kanałów przenoszenia informacji na rynek. Liberalna wizja mass mediów
daje jednostce możliwość doboru dowolnego filtra w ich wyborze – twierdzi autor prezentowanej książki.

3S media
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-767-3032-5

EAN: 9788376730325

Liczba stron: 164

Format: 14.5x20.5cm

Cena detaliczna: 18,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem