Techniki sprzedaży zdalnej Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe

Kawszyn Roman, Szaran Adam

Techniki sprzedaży zdalnej Jak działając „na odległość”, osiągać sukcesy sprzedażowe

39,05

 

„Nie da sie? sprzedawać´ zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nowa? rzeczywistos´c´. „A juz˙ pozyskac´ nowego klienta, to jest prawie niemoz˙liwe”.

Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia.

Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaz˙y zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osia?gne?ła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na pocza?tku przekonani, z˙e w ich branz˙y i z ich klientem zdalnie sprzedawac´ sie? nie da), inni zwie?kszyli swoje obroty o kilkadziesia?t, jeszcze inni o kilkanas´cie procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacia? „Distance Seller” – kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców.

Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w ksia?z˙ce „Techniki sprzedaży zdalnej”.


Czego moz˙na sie? spodziewac´ po ich książce?

Zdobycia umieje?tnos´ci zwia?zanych ze zdalna? sprzedaz˙a? i obsługa? klienta. Ta ksia?z˙ka jest dla ciebie, jes´li do tej pory byłes´ handlowcem, przedstawicielem, reprezentantem, doradca? handlowym, który zwykle był u klienta stacjonarnie, spotykalis´cie sie? face to face, a teraz musisz pracowac´ w trybie home office. Sprawdzi sie? równiez˙ wtedy, kiedy pracowałeś już zdalnie, ale chcesz zwie?kszyc´ swoje kompetencje i poznac´ wie?cej narze?dzi oraz technik obsługi klienta i sprzedaz˙y.

Autorzy przedstawiają w niej schematy, algorytmy i techniki, które pasują do dwóch typów sytuacji:
? tych, w których powinieneś cały czas budować silną bazę klientów i pozyskiwać nowych poprzez telefon, maile, portale społecznościowe. Nazywają to budowaniem muru klientów. Podpowiadają, jak poprzez odpowiednie działania zdobywać nowych klientów, jak poprowadzić pierwszą rozmowę i wciągać ich coraz dalej w proces sprzedażowy i jak go sfinalizować.
? tych, w których musisz zadbać o istniejącą już bazę klientów. Podpowiadają, jak sprawiać, aby mimo odległości klient czuł się zadbany. Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w relacjach pomiędzy tobą a klientem.

MT Biznes
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-823-1153-2

EAN: 9788382311532

Liczba stron: 208

Format: 14.0x22.0cm

Cena detaliczna: 49,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Ebook i Audiobook dostępny na

Kup audiobooka