Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Jach-Salamon Natalia

Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

29,18

 

Prezentowana rozprawa dotyczy ważnego problemu dla interpretacji rozwoju umysłu dziecka. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej prezentuje normę rozwojową w zakresie pojęć. Proponuje nową ścieżkę docierania do tajników dziecięcego umysłu.
Otrzymujemy wyraziste, subtelnie budowane profile rozwoju kompetencji emocjonalnej w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest to bez wątpienia badawcze osiągnięcie autorek, wypełniające lukę w polskiej refleksji nad rozwojem umysłu dziecka.
Wiedza ta z pewnością może być podstawą do modelowania dziecięcych zachowań w normie biologicznej i umysłowej, ale także do diagnozowania umysłów i programowania terapii w zaburzeniach mowy (w autyzmie, w padaczkach, w niepełnosprawności umysłowej, w głuchocie).
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa

UMCS
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-227-9623-8

EAN: 9788322796238

Liczba stron: 312

Format: 17.0x24.0cm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem