Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Eyal Nir

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

7.5

(52 ocen) wspólnie z

39,90

Źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach

Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
-źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
-przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
-zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
-źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!

Helion
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

Data pierwszego wydania:
2016-04-22

ISBN: 978-83-283-1818-2

Liczba stron: 240

Helion

Format: 140x208mm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Rok wydsnia: 2016

Komentarze nie są potwierdzone zakupem