Religia - media - popkultura

Kokoszczyńska Marta

Religia - media - popkultura

21,70

 

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.

Więź
Broszurowa ze skrzydełkami

ISBN: 978-83-654-2485-3

EAN: 9788365424853

Liczba stron: 220

Format: 14.5x20.0cm

Cena detaliczna: 35,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem