Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

Gąsiewski Mariusz, Modrzewski Przemysław

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny

6.1

(9 ocen) wspólnie z

29,90

 

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy:
reklamę
internet
Google
łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.

Poltext
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-756-1113-7

EAN: 9788375611137

Liczba stron: 100

Format: 150x210mm

Cena detaliczna: 29,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem