Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

42,22

 

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do:
• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.

CeDeWu
Oprawa miękka

ISBN: 9788381027601

EAN: 9788381027601

Liczba stron: 152

Format: 16.0x23.0cm

Cena detaliczna: 60,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem