Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Kaniewska-Sęba Aleksandra

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

79,00

 

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.

„Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”.
(fragment wstępu)


„Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”.
dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

„Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”.
dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Nieoczywiste
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-633-9123-2

EAN: 9788363391232

Liczba stron: 320

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.2 / 10 (76 ocen)

2398

23,98 zł - najniższa cena 36,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (4 oceny)

4999

49,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (725 ocen)

2663

26,63 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.6 / 10 (728 ocen)

3528

35,28 zł - najniższa cena 56,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4334

43,34 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

990

9,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.6 / 10 (103 ocen)

3136

29,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2150

28,80 zł (-25%) - najniższa cena 42,99 zł (-49%) - cena detaliczna
Do koszyka

1599

15,99 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka