Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

Kaniewska-Sęba Aleksandra

Pomiar marketingu i sprzedaży business-to-business

10.0

(1 ocena) wspólnie z

79,00

 

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy, z myślą o obecnych oraz przyszłych praktykach biznesu, opisali w niej ponad 100 sprawdzonych technik, narzędzi i mierników, ograniczając naukową dyskusję do minimum i skupiając się na przedstawianiu działań, jakie należy podjąć, by uzyskać potrzebne dane.

„Zawartość książki jest efektem rozmów z pracownikami działów marketingu i sprzedaży. To ich pytaliśmy o potrzeby informacyjne, prowadzone analizy i badania oraz projekty, które chcieliby podjąć w przyszłości. Pracując nad książką, opieraliśmy się także na własnych doświadczeniach ze współpracy badawczej i doradczej z przedsiębiorstwami funkcjonującymi na rynku business-to-business. Inspiracji szukaliśmy również w innych publikacjach, zwłaszcza metodycznych”.
(fragment wstępu)


„Dobór wskaźników omówionych w książce dowodzi znaczącej wiedzy autorów w zakresie specyfiki marketingu i sprzedaży w polskich przedsiębiorstwach działających na rynku business-to-business. Wieloletnie doświadczenia autorów, wyniesione w toku realizacji projektów na rzecz praktyki biznesu, zaowocowały opracowaniem, które dobrze się czyta, jest aktualne i może wzbudzić zainteresowanie nie tylko wąskiego grona specjalistów, lecz także szerokiego kręgu marketerów i handlowców, którzy na co dzień stykają się z problemami opisywanymi w tej książce”.
dr hab. Maciej Mitręga, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

„Publikacja z jednej strony odpowiada na potrzebę uporządkowania wiedzy przekazywanej studentom, z drugiej zaś podsumowuje praktyczne doświadczenia autorów z zakresu badań i analiz sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Niewątpliwie takiej książki na polskim rynku brakowało – z pewnością stanie się ona obowiązkową pozycją dla wielu przedmiotów i kursów. Jestem również przekonany, że praktyczne podejście i doświadczenie autorów spotka się z uznaniem praktyków i książka stanie się wartościową pozycją w biblioteczkach menedżerów firm z sektora business-to-business”.
dr hab. Sylwester Białowąs, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Nieoczywiste
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2018-06-06

ISBN: 978-83-633-9123-2

EAN: 9788363391232

Liczba stron: 320

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 79,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

1333

13,33 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (53 ocen)

2722

26,65 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.7 / 10 (681 ocen)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (423 ocen)

2679

26,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (2926 ocen)

2591

25,91 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.5 / 10 (11 ocen)

3985

36,13 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2660

26,60 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

3349

33,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.3 / 10 (3 oceny)

2474

24,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

9909

99,09 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka