Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Stale rośnie liczba planowanych i realizowanych projektów rozwojowych, charakteryzujących się znacznymi efektami społecznymi, tak jeśli chodzi o koszty, jak i korzyści, stąd zainteresowanie ze strony praktyków i teoretyków zarządzania rozwiązaniem problemu oceny efektywności społecznej jest coraz większe. W książce zaprezentowano pomysł wykorzystania punktów społecznych do szacowania uzyskanych efektów społecznych otwierając drogę do rozwoju bardziej obiektywnych zasad i metod pomiaru, niewymagających subiektywnej pieniężnej wyceny efektów społecznych, np. w przypadku wyznaczania społecznego zwrotu z inwestycji. Książka może być użyteczna nie tylko dla środowiska naukowego, ale także m.in. praktyków gospodarczych, interesariuszy projektów rozwojowych, pracowników instytucji zarządzających środkami publicznymi, konsultantów.
ISBN: 978-83-810-2430-3
EAN: 9788381024303
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 50,00 zł