Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka przybliża historie powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P.Morgan, oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne.
Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji. Warto jednak pamiętać, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami.
Kiedy po raz pierwszy zaczęli zarabiać pieniądze, okazało się, ile wyrzeczeń wymaga osiągnięcie sukcesu.
Możemy dziś czerpać inspiracje z ich doświadczeń.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8186-4
EAN: 9788301181864
ISBN: 978-83-011-8186-4
EAN: 9788301181864
Liczba stron: 216
Format: 145x215mm
Cena detaliczna: 49,00 zł
Format: 145x215mm
Cena detaliczna: 49,00 zł