Netflix. To się nigdy nie uda

Marc Randolph

Netflix. To się nigdy nie uda

44,99 zł

3093

 

Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał prawdziwy amerykański gigant streamingowy!

Dawno, dawno temu kiedy na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów, nikt nie słyszał o streamingu wideo, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego.

Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym.

„Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów
subskrybentów Netflixa dziś. Warto” – Paweł Tkaczyk, ekspert budowania marki, paweltkaczyk.com.

„Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach start-upu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy” – „The Washington Post”.

„Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat start-upów z Doliny Krzemowej” – Decca Aitkenhead, „The Sunday Times”.

Sine Qua Non
Liczba stron: 424

Sine Qua Non

Format: 14.0 x 20.5 cm

Cena katalogowa: 44,99 zł

Autor o powstaniu Netflixa

Piotr

Warta przeczytania

Bardzo ciekawa pozycja. Sam współzałożyciel Netflixa opisuje rozwój firmy. Od pomysłu Marca Radopha o wykorzystaniu internet do wypożyczania filmów DVD, aż po światowego giganta streaminowego! Inspirująca letkura. Polecam każemu :)

Tomek

Polecam

Myślę, że warto poczytać, jak wygladała droga sukcesu wiekiego amerykańskiego przedsiebiorstwa, które przecież dzisiaj zna prawie każdy :) Ciekawa pozycja.

Darek Rokosz

Netlix

Znają go najbardziej młodzi. Często używa się określenia "pokolenie Netflixa", określenia o wydźwięku pejoratywnym...Nie można jednak temu przedsiebiorstu odmówić ogromnego sukcesu, jakiego dokonali w ostatnich latach. Obecnie platforma jest dostępna prawie we wszystkich krajach świata. Można łatwo obliczyć, jakiego rzędu dochody przynosi. Myśle, że dobrze jest poczytać o tym, że nawet taki gigant streaminowy miał kiedyś ogromne problemy z wystartowaniem, pomysłodawcy również słyszeli zdania, że "się nie da". A jednak "się dało". I my dzisiaj jesteśmy tego świadkami.

Cena pakietu

89,89 zł

5787

Cena pakietu

84,89 zł

5487

Cena pakietu

84,89 zł

5487

Cena pakietu

84,89 zł

5487

Cena pakietu

84,89 zł

5487

Cena pakietu

81,89 zł

5307

Cena pakietu

89,89 zł

5787