Narkonomia Jak prowadzić kartel narkotykowy

Tom Wainwright

Narkonomia Jak prowadzić kartel narkotykowy

7.6

(120 ocen) wspólnie z

27,84

 

Czym różni się prowadzenie sieciowej restauracji od handlu narkotykami? Cóż, być może tylko legalnością towaru i wysokością przychodów. Liczy się jakość towaru, przystępna cena, obsługa klienta i, oczywiście, lojalni pracownicy. A skoro szefowie karteli narkotykowych naśladują działanie wielkich korporacji, być może władze powinny wziąć to pod uwagę, walcząc z nielegalnym biznesem wartym miliardy dolarów? Tom Wainwright, redaktor „The Economist”, odkrywa tajniki najbardziej tajemniczej i brutalnej działalności – produkcji i handlu narkotykami. Droga wiedzie od pól koki w Andach, przez amerykańskie więzienia, sklepiki z marihuaną w Kolorado, aż do narkotykowych melin w najciemniejszych zakątkach internetu. Autor „Narkonomii” rozmawia z boliwijskim potentatem na rynku kokainy, z przywódcą gangu z Salwadoru, wytwórcą dopalaczy z Nowej Zelandii i uroczą meksykańską babunią, która przy smażeniu naleśników snuje plany morderstwa. Przepytuje prezydentów, policjantów i nastoletnich zabójców, aby zrozumieć, jak funkcjonują gangi narkotykowe, dlaczego ze sobą współpracują i co ma z tym wspólnego społeczna odpowiedzialność biznesu.

Mamania
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-672-1639-5

EAN: 9788367216395

Tytuł oryginalny: Narconomics. How to Run a Drug Cartel

Liczba stron: 336

Format: 14.0x20.5cm

Cena detaliczna: 44,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem