Menedżer gastronomii Część 2

Mołoniewicz Jan Marek

Menedżer gastronomii Część 2

9.0

(2 oceny) wspólnie z

66,94

 

Nowość wydawnicza, jedyna taka pozycja na polskim rynku.
Ten wyjątkowy poradnik to kompendium wiedzy o zarządzaniu gastronomią w dwóch częściach. Część pierwsza dotyczy: otwierania lokalu, marketingu, menu, obsługi gościa oraz zarządzania jakością. Część druga: zaopatrzenia, kontroli kosztów i zysków, zarządzania siecią lokali oraz zarządzania personelem.
Wiedza zawarta w książce jest wynikiem wielu lat pracy autora na różnych stanowiskach w firmach gastronomicznych. Doświadczenie akademickie i praca jako doradca biznesowy są dodatkową gwarancją, że przedstawione tematy zawierają wiedzę opartą na solidnych biznesowych podstawach i sprawdzoną na polskim rynku. Szerokie doświadczenie zawodowe autora sprawia, że książka ma charakter niezwykle praktyczny.
W poradniku podano wiele przykładów – wszystkie one są zaczerpnięte z życia. Stanowią fragment polskiej rzeczywistości gastronomicznej i służą za dobrą podstawę do przemyśleń.
„Menedżer gastronomii, podobnie jak poprzednia książka tego autora „Ciemna strona Gastronomii – jak skutecznie przeciwdziałać nieuczciwości pracowników”, zawiera przykłady gotowych do zastosowania narzędzi menedżerskich, jest napisana w przystępnej formie, a lekturę uprzyjemniają satyryczne rysunki.
Poradnik ten polecany jest przez ekspertów od zarządzania lokalami gastronomicznymi.

Jan Marek Mołoniewicz (MBA) – praktyk gastronomii oraz specjalista zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w sieciach restauracji w Polsce i za granicą. Znany ekspert i doradca, właściciel firmy szkoleniowej, trener oraz autor poradników biznesowych. Pomysłodawca i wykładowca studiów podyplomowych „Nowoczesna organizacja i zarządzanie w gastronomii” w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

MOJA Consulting
Oprawa miękka

ISBN: 978-83-939-4484-2

EAN: 9788393944842

Liczba stron: 190

Format: 17.1x23.9

Cena detaliczna: 92,40 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem