Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.
z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)
Universitas
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-242-2752-5
EAN: 9788324227525
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-242-2752-5
EAN: 9788324227525
Liczba stron: 212
Format: 140x205mm
Cena detaliczna: 34,90 zł
Format: 140x205mm
Cena detaliczna: 34,90 zł