Marketing Wprowadzenie

Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing Wprowadzenie

93,40

 

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Gab
Oprawa twarda

ISBN: 978-83-633-9110-2

EAN: 9788363391102

Tytuł oryginalny: Marketing. An Introduction, 10th edition

Liczba stron: 828

Gab

Format: 30.3x21.4

Cena detaliczna: 129,00 zł

Tłumaczenie: Dorota Wąsik

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

8.1 / 10 (1829 ocen)

3094

30,94 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (33 ocen)

11232

112,32 zł - najniższa cena 126,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.9 / 10 (197 ocen)

990

9,90 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (149 ocen)

2890

25,93 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

8.3 / 10 (32 ocen)

2350

23,50 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2999

29,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (26 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.7 / 10 (18 ocen)

2479

24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.3 / 10 (259 ocen)

3099

30,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (10 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka