Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia

Al-Noorachi Muzahim, Sułkowski Łukasz redakcja naukowa

Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagadnienia

48,00

 

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy średniego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, nowoczesne koncepcje marketingu.

Difin
Oprawa miękka

Data pierwszego wydania:
2018-11-19

ISBN: 978-83-808-5689-9

EAN: 9788380856899

Liczba stron: 208

Format: 16.5x23.2

Cena detaliczna: 48,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem