Marketing Drakuli Jak zarabiać na ludzkich strachach

Koro Nikolas, Kozula Igor, Pawłow Siergiej

Marketing Drakuli Jak zarabiać na ludzkich strachach

8.1

(75 ocen) wspólnie z

24,74

 

Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.

Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.

Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.

Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.

Studio Emka
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-661-4213-8

EAN: 9788366142138

Tytuł oryginalny: DRACULA’S MARKETING. THE ART OF MAKING MONEY ON HUMAN FEARS

Liczba stron: 208

Format: 145x210mm

Cena detaliczna: 39,90 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem