Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

Renata Wrona

Marka kobiety w biznesie Etykieta i wizerunek

7.1

(9 ocen) wspólnie z

55,00

 

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
– będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
– wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
– wzmocni poczucie Twojej wartości;
– podkreśli Twoją wyjątkowość.
Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.
W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre’u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.
Renata Wrona
Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki „Szczęśliwa kobieta – rozwój, kariera, miłość” oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.
Ekspertka w dziedzinie budowania marki – w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.
Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową „Points of You” oraz metodę dramy.

Suite 77
Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-948-0822-8

EAN: 9788394808228

Liczba stron: 190

Format: 17.6x24.0cm

Cena detaliczna: 55,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem