Leksykon terminów medialnych M-Z

78,91

 

Zgodnie z tytułem, opracowanie zawiera alfabetycznie ułożony zbiór istotnych dla funkcjonowania mediów terminów, opatrzonych krótkimi zwykle komentarzami wyjaśniającymi. Ich lektura dowodnie pokazuje, jak skomplikowany jest proces komunikowania, z jak wielu technologii korzysta, jakie są powiązania pomiędzy filozofią, etyką, psychologią a przekazem medialnym. Autorzy poszczególnych haseł oferują czytelnikowi obszerny przegląd pojęć, mających znaczenie objaśniające nie tylko dla osób związanych z mediami. Każdy, kto ten „Leksykon terminów medialnych” weźmie do ręki, znajdzie wyjaśnienie zwrotów przydatnych w zrozumieniu otaczającej rzeczywistości. Opracowanie ma bowiem znacznie szerszy walor edukacyjny, nie ograniczający się do tytułowego zakresu. Jest to więc lektura warta polecenia!




Prof. dr hab. Ewa Nowińska, Uniwersytet Jagielloński

Adam Marszałek
Oprawa miękka

ISBN: 9788381808545

EAN: 9788381808545

Liczba stron: 536

Cena detaliczna: 98,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem

Inni klienci sprawdzali również

7.4 / 10 (45 ocen)

3324

33,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (2987 ocen)

2784

27,84 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7.1 / 10 (251 ocen)

1999

19,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.4 / 10 (103 ocen)

2250

22,50 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

5.8 / 10 (11 ocen)

2599

25,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

4154

41,54 zł - najniższa cena 67,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.8 / 10 (4 oceny)

2789

27,89 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

2344

23,44 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

6.9 / 10 (65 ocen)

2991

29,91 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna
Do koszyka

7378

73,78 zł - najniższa cena 119,00 zł - cena detaliczna
Do koszyka