Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy

Andrzej Giza

Kreowanie marek kultury Historia, współczesność, perspektywy

6.5

(2 oceny) wspólnie z

35,90

 

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części.
Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em.

Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe).
Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Avalon
Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-773-0583-6

EAN: 9788377305836

Liczba stron: 192

Format: 17.5x24.5cm

Cena detaliczna: 49,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem