Komentarze nie są potwierdzone zakupem
Książka wyjaśnia, jak profesjonalnie złożyć tekst i przygotować publikację do druku. Zawiera krótką historię pisma i technik składu. Omawia podstawowe kryteria dobrej typografii. Pokazuje, jak zarządzać fontami w różnych systemach operacyjnych oraz jak radzić sobie z niechętnymi do współpracy programami edytorskimi i graficznymi. Udziela praktycznych wskazówek dotyczących kompozycji.
Niezastąpiona pomoc dla studentów szkół artystycznych, projektantów, edytorów, drukarzy, poligrafów oraz specjalistów od komunikacji wizualnej i marketingu.
Fundacja Pracownia
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-899-4541-9
Tytuł oryginalny: The complete manual of typography
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-899-4541-9
Tytuł oryginalny: The complete manual of typography
Liczba stron: 378
Format: 20.0x25.5cm
Cena detaliczna: 108,00 zł
Format: 20.0x25.5cm
Cena detaliczna: 108,00 zł