Kompetencje społeczne Metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych

Paweł Smółka

Kompetencje społeczne Metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych

59,00

 

Kompetencje interpersonalne to jedne z ważniejszych kompetencji zawodowych. Pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną.
Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników.

Szczegółowo omówiono w niej m.in.:
uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru,
predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych,
rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji,
modele treningu umiejętności społecznych,
coaching umiejętności interpersonalnych,
programy doskonalenia kompetencji społecznych.

Książka jest przeznaczona dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących się miękkimi szkoleniami, a także wszystkich osób zainteresowanych rozwojem osobistym i zawodowym.
Książka zawiera kod aktywacyjny, który umożliwia jednokrotny bezpłatny udział w badaniu on-line za pomocą profesjonalnego narzędzia diagnostycznego iP121-Profilowanie Osobowości Zawodowej. Po wypełnieniu kwestionariusza on-line uzyskuje się dostęp do rozbudowanego raportu iP Coach opisującego wyniki badania w kontekście rozwoju zawodowego i kierowania karierą.
Raport zawiera następujące sekcje:
czynniki motywujące do pracy,
predyspozycje do rozwijania kluczowych kompetencji zawodowych,
wewnętrzne ograniczenia dla pomyślnego rozwoju zawodowego,
cechy wyróżniające na tle innych osób,
role w zespole.

Wolters Kluwer
Oprawa miękka

Wydanie: drugie

ISBN: 978-83-264-4364-0

EAN: 9788326443640

Liczba stron: 216

Format: 175x250mm

Cena detaliczna: 59,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem