Influencer marketing od A do Z
6.8

(8 ocen) wspólnie z

69,00

 

Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał „Influencer marketing od A do Z”! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów – influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów – Influencer WhiteList!

Rozpisani.pl
Oprawa miękka

Wydanie: pierwsze

ISBN: 978-83-953-8020-4

EAN: 9788395380204

Liczba stron: 468

Format: 16.0x23.5cm

Cena detaliczna: 69,00 zł

Komentarze nie są potwierdzone zakupem